Autoweg(en)

Aande voorzijde komen de passeer sporen van het schaduw station toch in het zicht te liggen. Daar komt een station dat tevens bereikbaar wordt voor de passagiers met de bus maar ook ander verkeer. Daar wordt dan ook een weg naast aangelegd.

De hardware c.q. de besturing. Van de oude baan één op één overgezet.

Proefopstelling om te kijken wat de afmetingen kunnen worden.

Alvorens de weg te gaan testen dienen de accu's opgeladen te worden. De wagens hebben inmmers een 2 tal jaar stilgestaan wat niet ten goede is gekomen voor de accu's.....

De gehele rijbaan aan de voorzjde. Aan de uiteinden van de tafel keren de auto's (uit het zicht) middels de keerlussen.
Magneetstrip en 27 reedcontacten zijn aangebracht en met Koploper getest.

Reakties zijn altijd welkom....... in het gastenboek

Het proefrijden over het wegdek van polystyreen

Tijdens het proefrijden is gebleken dat de accu's van de wagens sterk in kwaliteit achteruit gegaan zijn. Deze moeten nodig vervangen worden. Is nij de vrachtwagens inmiddels gebeurt en rijden hierdoor een stuk beter en gaan ook veel langer mee.

Ondertussen de lijnen trekkers laten komen. Is weer keurig en snel verzorgd. Hoe? Klik hier voor de tips.

En dan hebben we nog de weggebruikers. Allen zelf gedigitaliseerd.
Klik hier voor het ombouw verslag van de RET Bus.
Klik hier voor het ombouw verslag van de DHL Wagen.

Deze pagina laatst bijgewerkt op: 04-03-2019

.